lørdag 5. januar 2008

Årets første 12x12 LO

Hadde egentlig ikke lyst til å scrappe noen 12x12 LO akurat nå, men den er til produktkonkurransen for Januar på Scrapbookexpress, og da lå dette bildet å ventet på å bli scrappet. Måtte da lage en 12x12 LO fordi den skulle "passe" sammen med en annen LO jeg scrappet i fjor... Men den ble helt grei fordi. Jeg er ikke helt fornøyd med pyntingen, men den ble nå bare sånn. Ikke lett å pynte en LO med dette papiret syns jeg.......

I Valdres snør det fortsatt, og det snør og det snør........Lurer på hvor mye vi kommer til å få til slutt??? Det er hvertfall ingen fare med at vi ikke har skiføre i Valdres til påske i år!!! Det tråe er at jeg må måke fram bilen min hver dag......isj.....og det er jo ikke gøy!!
Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

3 kommentarer:

{ Kristina } sa...

LO'en ble kjempestilig!! De papirene er jo så tøffe. :)

Berit sa...

Flotte layouter!
Og du verden - du er godt i gang også ser jeg!!
Den ene flotte layouten etter den andre!

Du må ikke snø helt inne, vel det snør temmelig mye her også og når vi sitter i stua ser vi rett inn i en snøvegg! Er det sånn å bo i en snøborg kanskje??

Ha en fin scrappeuke! KLEM

Anne Bente sa...

ejjj hvor er den lækker, super flotte pang farver :)