tirsdag 1. januar 2008

Endelig ble det blogg på meg også....

Hei alle sammen!

Nå fikk jeg endelig svima meg til å lage meg en blogg jeg også! Det blir begrenset hva jeg får inn her i dag, men det kommer mer saker og ting etter hvert. Denne skal i hovedsak brukes til å vise fram, og for å snakke om min store lidenskap scrapping. Men jeg regner med at jeg kommer til å skrive om litt andre ting i blant også.
Jeg scrapper i hovedsak 12x12 LO'er, men jeg har nå gått til investering av 6x12 plastlommer så jeg har tenkt å prøve meg på noe nytt. Alt som er nytt er spennende og utfordrende, og hvis jeg får det til er det faktisk også gøy.......he-he.... Jeg har scrappet noen kort, men ikke så mange.

Skal legge ut noe av det jeg har laget litt seinere!
Vi snakkes :-)







2 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Gratulerer med blogg! :)
Legger til deg også på siden min jeg.

Berit sa...

Heisan!

Blogg og greier!! Grattis!
Skal se å oppdatere lista mi jeg ;)

Godt nytt år!!

KLEM