torsdag 3. januar 2008

1. bidrag til Årets Designer 2008


Ser at noen av dere andre legger ut bidragene til designerkonkurransen på Scrapbookexpress, så da gjør jeg også det. Var litt usikker på om vi kunne publisere disse i bloggen vår enda, men det skulle vel ikke gjøre noe........Vi har de jo i galleriet, så alle kan se dem der også.... :-)


Utfordringen på denne oppgaven var å bruke stempel. Jeg tenkte.........og tenkte.......og tenkte, og til slutt kom jeg på at jeg hadde disse bildene av tantegutten min Ørjan liggende i en skuff, som ikke var blitt scrappet enda. Bildene er tatt da Ørjan var to år, og skulle overnatte hos oss. Han elsket å kose med føttene til folk.........Hm.....merkelig hobby!! Jeg satte meg ned å fargela hele fotbladet mitt med svart stempelfarge......tråkket godt midt på kartongen, og resultatet ble en pailabb i str. 40. Det skal også sies at jeg måtte bruke god tid i dusjen denne kvelden! Stempelfarge er IKKE lett å få av på hud!!!

Ingen kommentarer: