torsdag 17. januar 2008

Oj, Oj, Oj......

Jammen er det lenge siden jeg har vært innom her nå ja.... Har jo også scrappet masse som jeg ikke har fått lagt ut her enda. Jammen får jeg skjerpe meg!!! Jobber mye om dagen, det er vel derfor det blir liten tid til å oppdatere her. Også kommer det jo så mange flotte konkurranser på scrapbookexpress om dagen, at all fritiden går til å prøve å henge med der også. Har i flere år nå jobbet kun dagtid, men er for en periode nå omplassert til å jobbe som fengselsbetjent i turnus, og da blir det mye forskjellige vakter og lite fri på kveldstid..... Men veldig gøy da, å gjøre noe annet etter snart 10 år i dagtidjobb. Her i Valdres snør det og snør det.......veit ikke hvor mye snø det er her nå, men jeg kan tenke meg at det er i hverfall over meteren. Litt lei snøen nå jeg.....kunne godt tenkte meg at alt forsvant.....men gjør det det, blir vi vel helt oversvømt av vann tenker jeg. Hei & Hopp for nå :-)

2 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Koselig med oppdatering! :) Håper du snart får tid til å legge ut det du har laget her også. Har forresten mange konkurranser der inne jeg prøver å få med meg jeg også.

Berit sa...

Heisan!

Innom for å ønske deg ei fin helg - med eller uten jobbing og scrapping. Jeg skal på kurs i morra og på treff på søndag! Så her blir det papir i lange baner! Håper bare å få no' vettugt ut av tinga ;)

Nå skal jeg ut å trimme - eller - hvertfall ut å gå tur med voffsen!

KLEM